fredag 27 februari 2009

Räv och älg är farligt !!!

Hej. Äntligen har jag fått komma in! M har varit bortrest en vecka och när hon kom hem så var hon sjuk, det har inte varit så lätt att få komma in!Det var en grabb här som skötte om oss när M var borta, det gjorde han hyfsat bra tycker jag, han hade lite lång sovmorgon ibland bara men vi överlevde. Idag har jag faktiskt fått komma ut en sväng med Bolero, det var kul! Jag gillar att springa i snön! Det var lite läskigt på ett ställe, det var en räv som stirrade på oss, han såg lite hungrig ut tyckte jag, tänk om han ville äta upp mig! Usch, jag blev nästan lite skraj!Det blev Bolero också tror jag för han vågade inte gå och då vågade inte jag heller gå, så vi stod där en stund och fegade. Jag tror att det var en älg som lurade på oss oxå för det var älgspår på vägen. Äter dom hästar tro??Man kan aldrig veta, det är bäst att vara försiktig! Vet ni vad?? Imorgon så fyller jag år, 17 tror jag, men jag vet inte så noga, jag har öppet hus bara så att ni vet. Det betydet att jag vill ha en massa godsaker, helst morötter, det går bra med äpplen också bara det är sött och gott!! Hej så länge, vi hörs imorgon!

Inga kommentarer: