måndag 2 februari 2009

Jag är smart !!!

Fy bubblan vad kallt det är! Nu är det nästan skönt att ha ett varmt täcke på sig, men bara nästan.
Idag var det nära att jag gav M ett tjuvnyp när hon knäppte alla dom där spännena runt magen på mig. Jag har förresten kommit på något spännande, jag kan tala med människor, iallafall med M.
Om jag inte bryr mig om mitt hö som jag får på kvällen och bara står och stirrar tomt ut i luften och låtsas att jag inte vill äta, då går M till garaget och hämtar några morötter åt mig. Vad säger ni om det? Visst är jag smart! Jag äter alltid upp all min mat, men man kan väl spela lite ibland, då blir M så bekymrad och tycker lite synd om mig! Ha ha vad lättlurad hon är!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Calona!

Jag har precis kravlat mig ur sängen efter en jobbig influensa. Passa dig för den, den är inget att ha.

Är du säker på att det är du som är smart?