söndag 1 februari 2009

Cowboybus med Murphy !

Äntligen är det min tur! I dubbel bemärkelse. Det var lätt att få komma intill den här apparaten idag och till råga på allt så har jag varit ute och busat med Murphy, Emelie och Ellen! Jag fick ha på mig min westernsadel oxå, den gillar jag, det känns liksom inte sådär seriöst på något sätt utan mer lite lattjolajban om ni förstår vad jag menar! M trodde att jag kanske skulle vara lite trött eller så men där hade hon fel, fel, fel ! Ha, jag är pigg som en nytrimmad Harley Davidson eller nåt´sånt´!
Bolero och Whitney har varit ute på lite jobb, Bolero var galen som vanligt, Jack och Julle har lullat runt lite men Jack verkar ha hamnat i något slags koma artigt tillstånd. Han har lite svårt att lyfta på sina ben och det har vi ju varit med om förut. Det får bli vår snart så att han kommer igång igen den slappisen, han har alldeles för mycket fritid enligt min mening! Morsning och goodbye.
Förresten så fick jag hälsningar ifrån Thailand häromdagen, där är dom minsann på allerten och
kommenterar det jag skriver, så det så! DS.

Inga kommentarer: