fredag 13 februari 2009

Idag har jag solat !

Hej,hej, hej! Nu måste jag väl skriva lite igen. Idag har jag varit ledig och varit ute i hagen och solat mig hela dagen, skönt ! Det har varit lite kallt några dagar men jag har ju mitt täcke. Undrar hur det kommer att bli nästa vecka här ? M skall åka iväg någonstans och det skall vara någon här som skall sköta om saker och ting. Hmmmm, jag undrar hur det blir ? Kommer jag att få min mat som jag brukar, blir det ordentligt städat i min lägenhet ? Hujedamej, hur skall detta gå?? Maja, Emelie och Ellen skall komma hit och hjälpa till, det känns bra tycker jag, då behöver jag nog inte vara så orolig för dom vet ju hur jag vill ha det. Hoppas att dom ger mig några morötter ibland för det vill jag ha!!! Jag vet inte om jag kommer att skriva på ett tag för jag tror inte att jag blir insläppt om inte M är hemma , men vi hörs om ett tag!

Inga kommentarer: