måndag 9 februari 2009

Förkylning är för veklingar!

Godkväll. Äntligen har jag blivit insläppt! M är lite seg för tillfället, hon snorar och snörvlar och tycker synd om sig själv. Veklingar, dom där människorna! Jag blir aldrig förkyld, äter man sin mat, sover ordentligt och får en rejäl dos med frisk luft varje dag då håller man sig frisk och fin !
Som jag med andra ord! Men hon har väl slarvat förstås den där M! Så nu kan ni väl räkna ut vem det är som får hålla igång ruljansen här, just det, Calona i egen hög pers... häst ! Igår fick jag ta med mig Bolero, Tip-Top och några människor ut på en liten tur i det fina vädret, man får gå lite försiktigt bara för det är lite halt på sina ställen. Men det är ju inga problem för mig som ni förstår!
Jag har fått några små kommentarer angående några av mina små inlägg. En del swischar förbi utan att jag reflekterar över dom för att det är bara oväsentligheter, men vissa åsikter är ganska bra, som den som tyckte att om jag inte vore häst så kunde jag bli författare. Hmmm, kan man inte vara båda delarna? En hästförfattare... det är väl det jag är kanske? Morsning!

Inga kommentarer: