onsdag 21 maj 2008

Tankar om färg

Idag läste jag i en tidning om en häst som är nästan lika gammal som jag är. Den hade likadan färg också, blond, typ. Undrar om det är färgen som gör att vi blir så gamla och pigga? Isåfall borde inte Marie göra det hon gör med sin färg. Hon borde ha sin naturliga! Men det vågar man väl inte säga för då kanske hon surnar till och då blir det inte roligt! Hon är väl fåfäng människan!Hur skulle det se ut om jag blev rödbrun? ! ? Det var jag när jag var liten, men det var några år sedan. Man ska väl vara glad att man har hår ( päls ) överhuvudtaget vid den här åldern. Men man är väl inte äldre än man känner sig det brukar alltid M säga så då är jag nog 17 ungefär! Tro´t den som vill!! Morsning , nu ska jag ut och tugga lite mer gräs!

1 kommentar:

Linn, Josefin F sa...

Hej!
Vad fint allt är.
Jag hoppas att du mår bra Calona.