tisdag 20 maj 2008

Sen kväll

Egentligen så vill jag gå och lägga mig men jag får väl skriva lite först. Idag var det kallt ute och en massa knott som bits men gräset är gott så man får väl stå ut med det. Idag har det varit ganska lugnt här, det är Marie som snurrar och velar lite bara. Vi mötte Biggan iskogen när vi gick hem hon vill rida på torsdag. Bolero bet mig i baken, det var inte snällt, men han är sån, lite tyken ibland. Nu är jag bra i benet igen och nu vill jag ut och springa igen, fort! Men först ska jag sova min skönhetssömn godnatt. Vi kanske hörs i morgon GÄSP!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Det var på tiden att det blev en blogg. ALLA har en nu för tiden.


Jag ser att bilden är utbytt. Jag förstår inte vad det gör för skillnad att byta en gammal tant mot en annan?

Det ska bli spännande att följa livet på Löväs. Heter det så? Jag trodde det var Lövås. Men du var väl trött Calona? På matte.