fredag 30 maj 2008

Öron känsliga för skitprat

Hej igen. För det första så kan " gogg" slänga sig i väggen! Jag har aldrig klumpiga vinterskor utan små nätta fina saker som anstår en dam som mig! Tänk på att jag är lite känslig av mig, jag kanske blir deppig. Jag är lite deppig idag, det blir så ibland när man filosoferar över livet. Tur att det fort går över! Jag har iallafall fått nya vårskor idag, silvriga och fina, så nu trippar jag fram som en prinsessa! Synd att inte hovslagaren kom lite tidigare så att jag kunde följa med Linn, Emelie och hennes kompis ut med Valle Jim och Julle. Dom hade haft jättekul hörde jag och dom hade mött en grävling på vägen, det lät spännande! Nu går jag ut i hagen igen för jag är lite hungrig. Vi hörs kanske någondag om jag är på humör.

Inga kommentarer: