fredag 23 maj 2008

Hej igen ! Nu har jag precis varit ute på en uppfriskande joggingtur med Linn på ryggen. M och Bolero var också med. Det var fina backar och ängar som man kunde springa jättefort i! Det vet ju alla som känner mig vad jag tycker om det! Det var bara Linn som sa några konstiga ord som jag inte förstog. lugn lugn lugn sa hon flera gånger. Jag undrar vad hon menade med det.Jag tyckte att jag var alldeles lagom lugn för att vara Calona! Annars så har det varit många här och ridit idag, alla hästar har arbetat idag då är det extra skönt att få komma ut i hagen igen. Nej nu har jag inte tid att pladdra mer det är ju fredag så jag skall ut i hagen och ha det x-tra mysigt idag! Hörs imorgon tror jag.

1 kommentar:

Linn, Josefin F sa...

vad jag menade med lugn, jo jag menade att du skulle springa lite långsammare och inte springa in i Boleros bak och inte tvärstanna för jag höll på att trilla av vänliga hälsningar Linn.