söndag 25 maj 2008

Söndagspromenad utan hatt

Tjenixen! Idag har jag och Gido varit ute på en riktig söndagspromenad. Det gick inte fort, det var bara hatten som fattades! Det vet väl alla att gamla tanter på söndagspromenad brukar ha hatt, det hade dom förr iallafall när man var ung. Nej, jag tror jag sk- ter i det, jag är ju så ungdomlig av mig, det är så skönt när håret flaxar fritt när man springer! Annars har det varit en lugn dag,M har varit i Alingsås med hela familjeflocken och åkt ångbåt, den hette Herbert, det var oxå ett namn på en båt!!! Så ni kan ju förstå att det har varit väldigt lugnt o skönt här idag, men imorgon är det måndag och då börjas det igen,då är slavdrivaren tillbaks! Ni vet vem.

1 kommentar:

Linn, Josefin F sa...

Hej!
Min mamma har inte hatt men ibland har pappa det. Fast han är inte så gammal som du förstås.