onsdag 15 maj 2013

Sommarhage!!!!!!

Äntligen! Åh, vad jag har väntat på den här dagen! Idag fick Jim och jag komma till den fina sommarhagen hos Biggan och Roger! Den bästa hage en häst som jag kan tänka sig, det är så grönt så det nästan gör ont i ögonen! Mums, mums, mums..............!
Här har vi två glada tjejer som varit ute på en ridtur idag, med Julle och Gido.
En härlig skogstur med två duktiga tjejer! Efter ridningen så hjälpte de till att leda hästarna till hagen och gjorde jättefint i stallet!
Nu har vi fått nya fina hagar allihop! M har jobbat med stängsel o elmojänger heeela dagen!
Såhär fint blommar en buske med rosa söta blommor ( Tibast) Vid Kickans grav. Jim o jag sa, hej Kickan när vi gick förbi på väg till vår sommarhage. Jag tyckte att det plingade till svar i den tibetanska tempelklockan som hänger i trädet bredvid!  Frid över Kickans minne, och alla de andra oxå,  som vandrat vidare till de evigt gröna ängarna!

Inga kommentarer: