torsdag 23 maj 2013

En lååååång dag!

Hejsan hoppsan! Whitney och Smulan är redo för att ge sig ut på en långtur med Anita o M.
Strålande skönt väder! Lagom varmt och lite vind som fläktar i manen! Idag har veterinären varit här för att vaccinera Smulan. Hon passade på att kika på mina lösa tänder och hon tycker att de bör tas bort eftersom de är lösa. Fortsättning följer. Jag äter iaf bra tycker M och jag klarar att beta gräs i hagen, så det så!
Jag hann inte mer än skriva om Muppens päls förrän den började trilla av i stora sjok!

Här ligger en kvarts Mupp!

M fick för sig att hon skulle piffa upp sin middag med stekta granskott! Hon meddelar att det smakade mer än utmärkt! Ja men det är ju precis vad jag oxå tycker! Det är väldans nyttigt med! Igår på Ork ridningen så fick alla byta kusar med varandra flera gånger och det var riktigt roligt säger M. Donatello, Bruno och Ove fick hon att jobba med igår! ( inga skavsår).
Sista gänget ut idag!  Elsa och Lilly hade med sig två vänner och tillsammans så red de en tur med Valle, Danne, Gido och Julle. De var jätteduktiga och lärde sig väldigt många saker idag! Ps! Tro det eller ej, men idag är Sydkorea med oss! Hej, Sydkorea!!!!!!

Inga kommentarer: