fredag 24 maj 2013

Lejon i buskarna!

Hejsan! Åh, vilken härlig och äventyrlig tur jag var med på idag! Johanna sitter på min rygg, Linnea på Jim och M på Whitney. Pigg och glad som en lärka var jag och det är ju tur att det inte är tänderna jag ska gå med! För tjejerna så var det en händelserik tur. Johannas jacka flaxade av framför fötterna på Jim och då blev det tvärstopp så att Linnea fick lite markkänning. Det gick fint och bara att sitta upp igen och fortsätta. Många härliga galopper blev det och Johanna och Linnea klarade det galant!
Sedan red de oss till hagen. Då fick Johanna reda på varför M kallar mig för en superfjant ibland! jag tyckte precis att det dök upp ett lejon i buskarna så jag tvärstannade på fläcken! Då fick Johanna lite markkänning! F´låt, inte meningen men jag blev såååå rädd! Då tyckte ryttarna att det var lika bra att leda oss resten av vägen! Bra jobbat tjejer!
M´s supereffektiva gräsklippare!
Här kommer Lara och rider alldeles själv på Whitney! Storasyster kör Valle och mamma rider Julle.
William och Elin rider Gido och Danne så jättebra! Duktigt jobbat allihop och tack för idag! Ha en skön helg alla!!!!

Inga kommentarer: