söndag 19 maj 2013

Min tand är lös!

Mycket aktivitet idag! Här är det Alicia och Zacharias som ska ut på en ridtur med Gido och Murphy. Jonna, Emma och Tindra är med och hjälper till.
Sedan var det dax för en ridtur för hjälpredorna! Frida dök upp och följde med på Murphy. Valle fick dra på vagnen med M.

Ett härligt gäng från Göteborg anlände på em och var pigga på en ridtur. Alla kusar utom Danne och Ögn fick följa med! Duktigt jobbat alla ryttare!
Vad är det här nudå???? Aha, M har varit på utflykt och där träffade hon ett helt gäng med såna här sötnosar! Det var nästan så att den fick följa med hem! Nu till något annat som jag måste berätta som inte är så kul. Jag har talat om för M varför jag blivit lite tunn på sista tiden. Det är båda mina framtänder i underkäken som är lösa och inte kommer att sitta kvar så länge till. Det betyder att jag inte kan äta så mycket som jag behöver. Det kommer en veterinär hit nästa vecka som ska kika lite. Prognosen är väl tyvärr inte så god. Men utan fungerande tänder så blir det svårt att hålla sig i form. Vi får se vad som händer. Ha det bra alla och ta hand om er!!!!!!! Tack alla tjejer som var här och hjälpte till idag!!!

Inga kommentarer: