onsdag 6 mars 2013

Riddarhäst kanske?

En fin vårbild som inte är alldeles färsk!  Solen lyser med sin frånvaro idag men skönt ändå! Lisa är ledig idag och kommer imorgon, fredag och lördag. Då tror jag bestämt att det är meningen att jag ska motioneras för att bli av med lite överskottsenergi. Ja, inte mig emot, det låter skitkul!  Hovslagaren dyker upp imorgon bitti för det är hög tid för nya skor!
Här är ett gammalt fint kort till. Calona och jag ska ut på tur med Johanna och hennes pappa för några år sedan. Johanna funderar på att utbilda sig till ridande polis. Det låter ju intressant! Tänk om jag kunde bli hennes polishäst då! Äh, din knas säger M, du är både för gammal och alldeles för fjantig, det skulle du aldrig våga! Fy, vad dum hon är!
Det här då! Skulle inte jag passa som riddarhäst??!!! Ingen kommentar säger M. Hon är hyfsat kry idag och tänker åka till Ork och rida ikväll. Får väl se hur det går!

Inga kommentarer: