lördag 30 mars 2013

Glad Påsk!

Glad Påsk alla ni därute överallt!  Hoppas att ni har en mysig påskafton! Det ser ut som om det äts en massa godsaker där inne i huset. Det kan de ha för dem själva människorna, sånt där gillar inte jag! Nej, tacka vet jag lite härligt gräs, snart så är det full fart på växtligheten, vänta bara! Då är det vår tur att mumsa! Valle har haft fint besök idag. Hans "gamla" ryttare Emelie har varit här och hälsat på honom. Jätteroligt hälsar han! Vi håller alla hovarna för Emelie som ska tävla i hoppning imorgon!  M har varit och kollat på Westerntävling på Ork idag. Det såg kul ut hälsar hon. Det är tävlingar imorgon oxå om någon är intresserad! Imorgon kommer det en hel del ryttare som ska rida. Det ska bli kul!
Hörninini! Ät nu inte så mycket godis så att ni får ont i magen!!!!!!! Ha det gott!!!!!

2 kommentarer:

Emelie Harri sa...

Tack så mycket för att jag fick komma, gjorde hela min dag med att få träffa min lille prins. Fick allt mina besökare att tycka om honom, han har ju sin charm. Tävlingen gick jätte bra och film finns på min blogg. Får snart komma upp för en heldag med hästarna saknar det allt för mycket.

Bolero sa...

Jättekul att du hälsar på! Det tycker Valle oxå! Grattis till tävlingsresultaten, bra jobbat! Kom snart tillbaks!!!! Kram!