lördag 9 oktober 2010

Vilken härlig dag!

Ojojoj vilket drag det har varit idag! Äntligen fick jag följa med! Angelica och hennes kompisar tog med mig, Bolero och Tippen på en härlig tur! Jag var glad och supersnabb som vanligt. Julle och Whitney har fått jobba på idag, det kan behövas för de har fått något bedrövligt stora magar! Jag hoppas att M har vett på att inte släppa in dem i någon hage med mycket gräs i, där kan hon släppa in mig istället tycker jag! Vi får väl se om Whit stannar kvar i sin avbetade hage, hon tittar väldigt långt efter det saftiga gräset på andra sidan staketet. Wilma var ute och red med sin mamma, det lät som om de hade haft väldigt skoj! Ebba, Maria och Mia har oxå tagit sig en sväng, men då var jag kvar hemma i hagen och solade i det sköna höstvädret, hoppas att det håller i sig några dagar till, eller veckor förresten!

Inga kommentarer: