måndag 11 oktober 2010

Jättebra med " praosar"

Godkväll. Denna veckan har vi kärt besök! Ajdin är här och på prao denna veckan och han har med sig en klasskompis som heter Sanna. Det ska bli kul att ha dem här hela veckan, då vore det väl konstigt om jag inte skulle kunna få komma med ut någon dag! Idag fick iallafall Whitney, Julle, Jim och Valle motion. Alla var jättepigga, särskilt Valle, han trixade och fixade som vanligt och gjorde en jättebakut! Men vad gör väl det med en sådan ryttarinna som Sanna! Det är väldigt rent och välstädat här oxå, det kommer nog inte att finnas ett enda dammkorn kvar när veckan är slut så fint som dom gör! Det borde vara såna där " praosar" här jämt tycker jag! Nu måste jag skynda mig att äta gräs ute i hagen för i morse var det alldeles vitt i gräset, frost!!! Usch och fy, då fryser ju det goda gräset bort!!! Ska jag behöva vänta ända till April Maj innan jag får riktig mat igen!!! Jag säger då det, varför är det inte sommar jämt???? Det är iallafall jätteskönt med det fina soliga väder som det är nästan varje dag, sköööönt!

Inga kommentarer: