fredag 8 oktober 2010

Äntligen Fredagsmys!

Hejsan, nu är jag här! Vad roligt att det är så många som har skrivit i gästboken och som läser mitt tjöt, nu blev jag glad! Idag har här varit en massa människor och ridit och jag skulle precis säga att ALLA hästar varit ute på jobb, men det var inte sant för JAG fick minsann inte följa med!!!!!! Hrmpf och fnys! Jag vill oxå följa med! Nåväl, alla utom jag har varit ute, Ella har ridit Julle, Whitney och Valle. Agneta hade med sig en tjej och red ut med Bolero och Tippen i morse. Sedan kom det ett helt gäng med barn som red på hela ponnyflocken! Det såg såååå mysigt ut! Emma var här och tog med sig Jim ut och han såg jättenöjd ut över det! Valle blev ensam i hagen en stund och om det tyckte han INTE ! Nej, han gick helt enkelt hem till stallet så Ella fick rida med ut på honom och då blev han glad! Just det, idag är det ju Fredag och det luktar gott i köket! På återhörande! Kram på er alla hästvänner!

Inga kommentarer: