fredag 27 november 2009

Jag är en cirkushäst !

Godkväll! Vad skönt att solen lyste lite på mig idag, jag trodde att jag skulle regna bort veckan som var! Jag har blivit filmad idag, äntligen!!! Det var en tjej här ifrån en skola som skulle vara med och spela in en film som skall handla om en cirkus och då skulle jag vara cirkus häst! Ni kan ju tänka er hur fint det blir, jag passar ju perfekt som cirkushäst! Jag tror att jag vill ha en fin plym på huvudet, ni vet en sån där som riktiga cirkushästar har. Vilken tur att M fick för sig att hon skulle tvätta min svans just idag! Jag var jättefin, fast det är jag ju nästan jämt, men jag måste ha lite hjälp med hygienen och det får faktiskt M vara så god att göra när det inte kommer någon som rider på mig och gör mig fin. Jag tycker att det är lite dåligt med människor som är här och rider, dom kanske är rädda för att bli blöta, jag är inte rädd för att bli blöt, nej det är bara att ta på sig regntäcket så klarar man sig hela dagen! Morsning!

Inga kommentarer: