fredag 13 november 2009

Denna dagen är " sådär"

Hej. Hur skall jag börja idag??? För det första så är det Fredag den trettonde. Jag har varit på en nice mörker runda med Bolero och det var jättekul fast Bolero fick hoppa och det fick inte jag, orättvist!!!!! Whitney och Tip- Top har börjat att träna för tomtehoppningen och det såg väldigt bra ut sa M ! M ser förresten ut som om hon har sålt smöret och tappat pengarna idag. Vet inte vad det beror på men en anledning är kanske att veterinären ringde och talade om att det finns inget hopp för någon fortsättning för Jack. Det var det. Den som känner för att snacka lite med honom och pyssla lite får passa på att göra det inom en inte allt för lång tid. Han kommer sedan att flytta till samma ställe som Kickan , och det är inte fy skam det heller tror jag! Jag kommer oxå dit en vacker dag! Okay, det var det, idag är det Fredag som sagt, blir det något gott i köket tro??? Bäst att kolla! Morsning!

Inga kommentarer: