lördag 14 november 2009

Coola Calona !

Hej igen. Vilket väder det har varit idag, varmt som värsta vårdagen! Jag har varit ledig idag och det har varit skönt! Julle, Danne och Murphy har jobbat idag, det såg ut som om dom var nöjda med det för M har varit ute och "hittat" en hel hink med äpplen som dom fick smaska på efteråt. Inte alla hoppas jag för jag vill oxå ha några! Idag fick M sms ifrån Emelie som har flyttat, hon skulle kanske komma och hälsa på. Tänk om hon kan göra en film om mig, det är ju hon som har gjort alla dom där jättefina filmerna på Vilde Valle! Jag tycker att min film skall heta coola Calona ifall det blir någon! Förresten så har M ringt och pratat med Torild som ägde mig innan jag kom hit, hon höll på att svimma när hon fick höra att jag lever och är pigg som en spigg, hmm, mört skall det kanske vara. Det skulle vara kul ifall hon kommer och hälsar på mig, vi kanske kunde gå på en liten promenad, jag är ju kanske inte riktigt lika på hugget som för tio år sedan men nästan kanske, med lite god vilja! Hej svejs.

2 kommentarer:

Linn, Josefin F sa...

ja det var synd att Emelie inte kunde komma. men hon fick något basiller av något slag! sa hon...

Bolero sa...

Nu var ju Emelie här idag men hon hade lite bråttom, jag hoppas att hon kommer tillbaks snart! Då kanske ni kan göra en film om lilla mig!