söndag 24 maj 2009

Jag sparkar bakut i hagen!

Godkväll, nu var det längesedan men skyll inte på mig! Det är den där M, alltid är det M ! Hon kan inte med den här apparaten om det är det minsta lilla som inte funkar, kass!! Dom som egentligen sköter den här har varit i Danmark flera dagar och då kan ni ju räkna ut varför det var länge sedan ni hörde något ifrån mig! Nåja, nu får det vara färdiggnällt, idag har M faktiskt tagit med mig till långa roliga galopp backen, yippeee !! Jag och Bolero sprang som tossingar, M tyckte att jag behövde springa lite för igår kväll så sprang jag i hagen som en galning och sparkade bakut ( det tror jag inte att jag gjort här förut förresten). Jag var ju tvungen att på något sätt försöka att tala om för M att nu så får ni faktiskt ta med mig ut för jag vill SPRINGA !!!!! FORT !!!! och tänka sig att meddelandet gick fram till M:s lilla hjärna, jag får nog fortsätta att sparka bakut i hagen ibland så att jag får komma ut lite oftare! Nej, nu får jag gå ut till maten igen!

Inga kommentarer: