lördag 9 maj 2009

Jag är ju riktigt vacker!

Hej igen! Idag fick jag in tidningen till frukosten ( bohusläningen), det var en stor bild på en jättesnygg häst i den! Det var ju jag, är jag verkligen så tjusig? Jaaa, det är jag, det var väl det jag trodde! Det var ett trevligt reportage för övrigt, kul att bli lite uppmärksammad ibland! M säger att jag inte skall gå och bli högfärdig nu bara för att jag fått min " nuna" i tidningen men hon är nog bara avundsjuk för att hon inte fick vara med! Idag har vi haft fint besök , Boleros förra familj var här och hälsade på. Han fick massor med äpplen och morötter, han såg ut som om han kände igen dem och visade sig ifrån sin allra bästa sida! M har varit och planterat lite växter hos Kickan, det kommer nog att bli fint när den lilla " lunden " blivit färdig! Nej, nu var det länge sedan man fick något i magen så nu går jag ut i hagen igen, hej svejs!

Inga kommentarer: