torsdag 5 mars 2009

Nu är jag en kändis, ha, ha !

Tjena,alla monster.... ursäkta, Calonadiggare, nu gör vi ett nytt försök med den här mackapären! Tack för att du hjälpte mig, Sandra, att förstå hur jag skulle få ordning på bokstäverna! Det är inte alltid så lätt att vara häst och trycka rätt på den här mojängen! Vet ni vad? Idag är jag med i en tidning som heter häst och ryttare, coolt! Det var en människa här i somras som snackade lite med mig och tog några bilder, jag såg riktigt snygg ut, tja, jag har ju alltid varit fotogenique eller vad det nu heter när man tar sig bra ut på bild.......oxå!! Men det är ett himla tjat om min ålder !!!! Jag är sjutton har jag ju sagt..hm, ja alltså på insidan, men det är väl det som räknas eller?? Det säger iallafall M och i det fallet får jag nog hålla med henne även om hon är lite knasig ibland! Igår blev jag beundrad av en holländare med hund, ha, hur många av mina polare har blivit det? Jag har varit ute en sväng med Bolero idag, nu börjar det röra på sig lite, det gillar jag, mer jobb vill jag ha för nu har jag varit ledig tillräckligt mycket, jag vill ju inte bli alldeles försoffad!! Hej så länge, nu måste jag sova min skönhetssömn!!

Inga kommentarer: