lördag 21 mars 2009

Ibland är jag svart !

Hej igen. Idag har det varit en riktigt skön dag, Jag var ute en sväng på förmiddagen med Tip-Top, jag var på hugget som vanligt och försökte att tränga mig förbi " Tippen " och komma först när vi galopperade, det gick " sådär ", hon är lite svår den där racermaskinen och så är hon ju bara " barnet ". Ha, när jag var lika ung som hon så var jag supersnabb, jag hade kommit först hur lätt som helst! Jag skall säga till M att jag vill ha lite mer "högoktanig " mat på morgonen oxå så skall ni nog få se ! Jag byter färg ibland förresten, rätt som det är så är jag svart. Det är lätt fixat, man bara lägger sig där det är ordentligt lerigt och rullar runt lite, så blir man svart, coolt! Men M tycker inte det, konstigt! Nej, nu är klockan mycket, bäst att gå ut i stallet innan dom släcker för idag, godnatt.

Inga kommentarer: