fredag 13 mars 2009

Jag är såååå cool!

Hej svejs! Idag är det nästan ingen hemma och jag har lyckats att ta mig in alldeles själv! Både igenom dörren och in i datorn, visst är jag väl duktig!!! Idag har Jag fått komma ut på en liten tur tack vare Linn, tack Linn! Det var buskul! Tja, jag var ju pigg som det anstår en dam i min ålder, nej just det, det skulle vi ju inte prata om har jag ju sagt, ja, ålder alltså. Jag får skärpa till mig! Maja och Beata tog med Bolero och Whitney på en sväng, där var det oxå full fart! Men nu tycker jag att snön skall försvinna så att vi kan vara på ridbanan och hoppa igen, det var längesedan. ja, jag är faktiskt en tävlingshäst om nu någon inte visste det, ja det kanske var några år sedan men det känns som om det vore ganska nyss, jag kan liksom känna hur jag flög över hindren och hade snabbaste tiden!! Cooooooolt!

Inga kommentarer: