onsdag 4 mars 2009

Klantmaja!

Hejsan svejsan! Nu har jag kommit till sans igen efter födelsedagsfirandet. Nu är det vardag igen och ett helt år kvar till jag får tårta nästa gång, äh, jag kanske får det någon dag ändå om jag är riktigt snäll! Häromdagen så var jag ute på en liten tur med M på ryggen, ja Bolero och Tip-Top var oxå med. När vi var på en stor äng med massor av snö så sa M att nu travar vi lite, ha, ha, hon tror att hon bestämmer hur jag skall springa! Jag vill galoppera sa jag och så gjorde jag det, Bolero och Tip-Top blev alldeles stolliga, men det bryr väl inte jag mig om, bara jag får springa som jag vill!
På hemvägen så var jag lite lydigare och travade snällt men så fort så att dom andra fick galoppera för att hänga med! Så är det när man har långa och snabba rasben!! Nu tycker jag för övrigt faktiskt att all snö och is skall försvinna för nu är det VÅR, så det så!!! Godnatt, jag skulle skriva lite till men jag har klantat till det , vissa bokst'ver g[r inte att skriva som ni m'rker
skit skit skit, jag har f;r stora hovar! Godnatt!

1 kommentar:

Sandra sa...

tryck ner alt och shift samtidigt så ska du se att bokstäverna antagligen rättar till sig, och föresten så såg jag dig i dagens häst & ryttare, något ni vill se? :)
/Sandra D