lördag 29 december 2012

Här var det glatt !

Nu måste jag muntra upp mig med lite gamla goa sommarbilder! Idag har sliskiga slasket tagit över och om det var glatt utomhus igår så är det ännu gladare idag.......... eller hur man ska uttrycka saken!
Det här fotot är taget för precis ett år sedan. Tänk vad vädret kan växla oavsett årstid! Vi får ha tålamod med det nyckfulla vädret och invänta ett isfritt väglag som gör det möjligt att få komma ut på en liten tur så snart som möjligt för nu börjar det kännas längesedan för oss allihop! Gå försiktigt alla som har det lika glatt som vi på Lövås! M ska iväg till det där stället där man springer på en mojäng utan att komma nånstans. Det är nog det enda sättet att röra sig på över huvudtaget idag verkar det som. Hmmm, undrar om jag inte ska fråga om jag oxå får följa med för jag har änna lite spring i benen!

Inga kommentarer: