onsdag 26 september 2012

En nyans av grönt.

Hittade en gammal "godingbild" i arkivet som ni får hålla tillgodo med idag för jag hann inte fota Sandra o Miranda när de försvann ut på en tur med Julle och Whitney! Julle behöver verkligen motioneras för han ser misstänkt dräktig ut?!!! Nä, det måste va en riktig gräsgubbmage han fått! Tjejerna tog ut Valle på en körrunda oxå och det gillade han ju som vanligt. Målningen av stallet fortskrider och imorgon så ska det börjas med väggarna, det lutar åt nån grön nyans. Det blir fint hoppas jag! Tjingeling!
Äh, jag var ju inte med på bilden! Det måste vi göra nåt åt! Hittade en godingbild till på vår kära Calona och mig, vilka det är på våra ryggar har jag inte riktigt koll på måste jag erkänna, men någon därute kanske vet! Åh, nu ser jag vem det är!!!! Det är ju Agneta och Rickard vetja, hääärliga tider!!! Oj, det måste vara längesedan för det är inga stenplattor där vi står!!! Idag är det dax igen för M att rida på klubben, det är visst hoppning på tapeten, hmmm, fixar tanten det tro??????

Inga kommentarer: