fredag 2 mars 2012

Blåsippa, skata o lite till !

Idag kom Baraka,Junior, Jennie och Katarina hit. Lite borstning och pyssel innan det bar iväg ut i den sköna vårsolen! Nu är ridningen igång på allvar efter snö och is, åh vad skönt!! Imorgon hakar M på och tar med Whitney ut när Katarina o Jennie rider.  Hmmm, det skulle behövas fler ryttare här ibland för jag vill oxå följa med!!!!  Jag har slappat i hagen hela dagen och jag såg en utslagen blåsippa! är inte det lite tidigt???
Fin är den iallafall! Har sett lite fler vårblommor som är på väg upp, det finns mycket att titta på även för en gammal ponny som jag!
Jamen titta här!!! En gammal grön? skata uppe i trädet, vad gör den där?????? Hmmmmm, konstigt, den ser änna ut som M! Just D, dax att klippa äppelträd, hon håller på och klättrar sådär varenda vår!!!!

Så var det den där Batman igen!! Var katten ska han vara om inte på musmattan bredvid musen???!!!!!! Hörs imorgon!!  Ha, fick just höra att jag o Jim ska ut på tur imorgon, yippeeeeee!!!!

Inga kommentarer: