torsdag 7 augusti 2014

Bra igen!

Nu tar jag med mig Julle och mormor och går till ridbanan sa Lea, vi klarar oss själva en liten stund! Från nybörjare till väldigt fin och säker ridning på ca 16 ridlektioner! Inte illa Lea, duktigt!
Hoppning i galopp klaras galant, jättebra! Nu ska Lea åka hem till Stockholm men vi ses nog till höstlovet igen!
Isabelle och Filippa red Whitney och Ludde och det såg så här fint ut!
Tre tjejer på väg ut på en tur med Julle, Ludde och Valle.
Ester klarade att rida Murphy väldigt bra med tanke på att hon bara ridit några få gånger! Duktigt!
Lite pyssel med hästarna i stallet efter ridturen är mysigt! Här är det Valle som blir omskött!
Fin bild på mig och Jonna! Jag har ju haft lite ont i ett ben från och till men nu så är jag bra och är pigg på att följa med ut igen!

Inga kommentarer: