fredag 16 augusti 2013

Nöjer mig med cavaletti!

Julie, Axel, August och Lisa är ute på en ridtur idag på förmiddagen. Ett duktigt gäng!
Den där "bakkärran" känner vi igen! Hovis har varit här och skott Whitney och Julle. Finfint!
Ser man på! Jag fick vara med på ett hörn! Johanna och Linnea kom och hämtade mig i hagen för Johanna ska rida mig idag!
Med Linnea på ryggen så blir Murphy plötsligt en väldigt piggelin liten ponny som hoppar så det visslar om det!
Jag nöjer mig med lite cavalettiövningar tror jag. Fint jobbat tjejer!
Johanna och Linnea rider Gido och Muppen till hagen.
Ida har just varit ute med Danne på en ridtur och nu ska de gå till hagen! En dagsfärsk rapport från Junior. Han har varit ute på en tur idag och allt går hur fint somhelst. Det låter bra tycker jag!

Inga kommentarer: