fredag 7 juni 2013

Hästar..hästar..hästar och....... kor!

Hoppla, vilket äventyr vissa har varit på idag! Bohus Ropers har haft familjedag på Tyfta och visat drivning av kor med hästar bl.a.
Danne var med och bar runt på barn. Här är en liten tjej som gärna vill leda honom en stund!
Valle var oxå med. Här är det Casper som provar på att rida.Två fina westernhästar i bakgrunden!
Lillasyster Ronja provar att rida på Danne en sväng.
Sara som var med och hjälpte till att leda passar på att prova på westernridning på hästen Haley som är en tjusig Arabhäst. Annika Eriksson heter tjejen som äger honom och hon har tävlat framgångsrikt i både galopp, snabbast i europa på 400 meter för araber!! Kommit 2.a i  SM i barrelrace. En riktigt duktig häst!
Sara som oxå var med och hjälpte till red en tur efter storasyster.
Sedan var det Katarinas och Anthonys tur!
En liten Sofia tog med sig Danne och farmor på en tur hemma på Lövås!
Jacob blev väldigt sugen på att prova på att rida. Första gången på hästryggen och det blev både trav och galopp på Julle! Jätteduktigt!
Jag fick mig en riktig genomkörare med Åsa på ryggen som jobbade på bra med mig fast jag var lite småstel i början. Imorgon blir det ett pass till!
Ett pass till för mig tillsammans med Anthony, Katarina och Baraka. Anthony har blivit en riktigt duktig ryttare! Tack för idag alla!!!!!!

Inga kommentarer: