fredag 26 april 2013

Blandad kompott!

Hejsan. Här är jag igen! Idag har jag varit med ute på en liten tur med Johanna på ryggen. Linnea och Julle, M och Whitney var oxå med. M har klippt min man en halvmeter typ, så nu kan man se halsen på mig!
Åh vad mysigt att bli kliad lite tyckte både Julle och Ögn!
Johanna har nog fått en ny favvo tror jag! Hihi, jag!  Linnea gillar Julle bäst! Idag blev det några härliga galopper på vägen!
Hmm, vad är det här tro? Just D, M har ju varit ute på äventyr i Göteborg. Gothenburg Horse Show närmare bestämt. Det var diplomutdelnig för de som fått utmärkelsen säker hästverksamhet i Göteborg& Bohuslän, Älvsborg och Skaraborg. Den som delade ut diplom var  en framgångsrik ryttare som tävlade en 150 hoppning igårkväll, nämligen Douglas Lindelöw!
Här har vi Douglas innan det var dax att ge sig iväg och rida fram sin häst Casello inför kvällens hoppning.
Här kommer Rolf-Göran Bengtsson med sin häst Corcega La Silla. Tyvärr så rev han sista sista hindret så det blev ingen omhoppning. Det skulle ALDRIG jag ha gjort! Din knas säger M! Du hade väl försökt att krypa UNDER!
Malin Baryard på H&M Tornesch.
Royne Zetterman på Echo De Laubry. Sen finns det en hel drös bilder på en massa superduktiga ryttare, de kommer en annan dag!
Sist men inte minst ( jo, kanske) Showstar ( Ove), som M fick jobba med i onsdags! Lite svettigt men inga skavsår! Ha en härlig helg alla därute! Imorgon blir det jobb igen!

Inga kommentarer: