måndag 26 november 2012

Lerinpackning e bra !

Näe, vet ni vad !?! Det här är inget väder för varken folk eller fä att vara ute i, sa M, och så drog hon täcket över huvet! Snålblåst och ösregn, lervälling överallt!  Men det ska visst va bra med lerinpackning har jag hört, det hade väl vart nåt för dig hördu M tanten. Säkert bra för rynkor i fejset typ!  Muppen hade en stor klick i pannan igår! Vilken tur att det var bra väder igår iaf när alla red !
Äh, jag tror att jag skickar ut tigern att  släppa ut o mata er idag sa M.  Stackars Tiger, se vad moloken han ser ut nu bara för det!  Tänk om man hade varit en elefant i Thailand istället!
Åh, nu längtar jag nästan lite efter att det ska se så här skönt ut igen sa Danne!  Men förresten, Gido, Valle, Murphy och jag ska ju på julmarknad till helgen och det ska bli jättekul! 

Inga kommentarer: