söndag 24 juli 2011

Holländare i skogen!

Hej igen! Ett sånt där konstigt väder har det varit idag! Ingen ordning alls! Men arbetat har vi gjort iallafall. Äntligen fick jag vara med på bild! Ser ni så fin jag är!!! Hmm jag skulle ha stått längst fram bara! Jamen säger M, du vågar ju inte vara längst fram din fegis! Nänä, men när man ska ta kort så vågar jag! Okej, vi provar väl nästa gång då säger M. Det har varit en Holländsk dag idag. Ryttarna på bilden är från Holland och killen på Tippen rider i ett träningstall i Holland och håller på med hoppning. Låter spännande! Han var iallafall väldigt nöjd med att rida Tippen och kände att hon var en väldigt fin häst( ponny) med ett kanonsteg! Jaja, tjejen som red på mig var oxå VÄLDIGT nöjd så det så! För övrigt så har det kryllat av ryttare här idag!! KUL!

Inga kommentarer: