måndag 4 juli 2011

Full fart!

Hejsan! Nu var det högtryck i dubbel bemärkelse! Först   så var hovslagaren här och fixade Julles hovar så han blev fin. Ebba och Hanna var här och hjälpte till för att M skulle kunna sova lite efter nattjobbet. Sedan dök Klara upp för att stanna hela dagen, kul att träffa henne igen! ( Bor i Stockholm annars) Just nu så är gänget som ni ser på bilden ute och rör på Vilde Valle och Murphy, det ser väl mysigt ut! Jag har redan varit ute en sväng med Whitney och Julle. Senare så kommer Julia, Kristin och hennes kompis ( Kristin red här för många år sedan ) Jättekul att träffa henne igen oxå! Jag ska med ut en gång till idag men sedan blir jag väl ledig tror jag. Vad gillar ni den nya designen förresten? Finfin tycker jag om jag får ha en åsikt! Hmmm, undrar vem som har hjälpt M ???? Hon skulle ALDRIG klara det själv,HA !

Inga kommentarer: