torsdag 21 april 2011

Valle hälsar ifrån Svenljunga!

Hejsan hoppsan vilket drag det har varit här idag!!!!!! Människor överallt, stora och små, alla hästar har fått motion på olika sätt, och då menar jag verkligen ALLA! Jim såg ut som en luggsliten, jag vet inte vad, men Wilma lyckades trassla av honom en massa gammal vinterpäls så att han såg riktigt presentabel ut! Han fick på sig en westernsadel och en snubbe på ryggen och försvann ut i den sköna vårgrönskan! Ebba och Hanna har oxå varit här och ridit och pysslat, några kompisar hade de med sig och en liten lillasyster som tog med sig Danne ut. Vi har fått en hälsning ifrån Valle såg jag i gästboken! vad roligt att höra att han har det så himla bra och en massa nya kompisar! Men det kan väl inte bli annat än bra när man har flyttat till Emelie! Vi hälsar och gnäggar tillbaka! Nej, nu måste jag gå och vila mig lite för imorgon så är det tydligen full rulle igen! Gnägg på er!

Inga kommentarer: