torsdag 28 april 2011

Danne och Jim har fått ny hage.

Hejsan på er! Ännu en superskön dag med sommarvärme! Idag fick jag och Tippen nya grannar. M kom knallande med Jim och Danne som skulle till en hage snett emot vår. Det var trevligt! Jim fick komma ut på en liten tur med en kåbåjsare på ryggen och Danne kände sig lite ensam och gnäggade i högan sky! Men jag såg att han fick ett äpple till tröst när de kom tillbaks och då blev D glad igen! Wilma var här och red en lektion på Julle. M sa att det såg så himla bra ut, Julle gick så fint i form till och med i galopp! Hon börjar att få till det riktigt bra Wilma! Men nu tycker jag faktiskt att det snart är min tur att få komma ut! M säger att det finns risk för att jag lägger mig till med gubbmage annars. Hmmm, vad betyder det förnågot nu då??????

Inga kommentarer: