tisdag 13 juli 2010

Ridtur på Italienska.

Hejsan. Nu har jag varit slarvig med rapporteringen, men M har varit på semester och jag kunde inte ta mig in själv, så det så!!! Det var två jätteduktiga tjejer här och tog hand om oss när M var borta ( helt väck). Det var Lisen och Emma som skötte stall och oss kusar, det gjorde dom så bra så att det var nog inte sista gången! Nu är det full rulle på ridningen, idag har jag varit ute och burit på en dam som pratade italienska, jag förstod ju precis vad jag skulle göra som vanligt, det gick med andra ord strålande! Det var så många som red samtidigt så att det blev alldeles tomt i stallet. I natt var det lite läskigt, det dundrade och small och någon tände och släckte ljuset på himlen hela tiden, coolt och lite läbbigt. Danne och Valle är förresten hos en stödfamilj, ja egentligen Valle för att någon skulle ha koll på hans fång när M inte var hemma, Danne fick följa med som sällskap.Valle är iallafall helt bra nu, han har blivit motionerad ordentligt och fått ner omfånget på kalaskulan. Nej, nu är det dags att gå ut i gräset igen!

Inga kommentarer: