söndag 25 juli 2010

Jag vill gå och bada!

Hej i regnet. Jag vet att det var längesedan nu, men här är så mycket människor att hålla reda på så att det blir svårt att hinna med allt! Nåväl, idag är det ingen som har lust med en ridtur, inte ens med mig! Det är skönt med en semesterdag ibland tycker jag. Imorgon blir det full rulle igen vare sig det regnar eller inte! Har ni sett vad fin den nya hemsidan är? Jag tycker att M ska ta sig i kragen och haffa kameran, det behövs lite nya fräscha bilder på oss kusar. Speciellt på mig, jag blir ju bara mer vacker för varje dag som går!!! Hoppas att det blir lite sol igen snart, det blir bättre bilder då. Igår var Tippen, Whitney och Julle vid havet, konstigt, det var inte en enda människa som badade i det fina vädret, men då kunde hästarna passa på att bada benen lite. Jag vill oxå gå och bada!!!!! Hej så länge.

Inga kommentarer: