tisdag 12 januari 2010

Tålamod var det, sa M !!!

Hej. Nu har jag varit riktigt slarvig med att skriva, men M har varit bortrest en vecka och det var ingen som ville släppa in mig! Jag fick vara ute i kylan, usch vad kallt, tur att jag har ett varmt täcke på dagarna! Emelie har iallafall varit här titt som tätt och förgyllt dagarna för oss fyrbenta. Det har varit väldigt trevligt! Jag förstår inte varför hon skall bo så långt bort bara??? Hoppas att hon snart kommer och hälsar på igen! Nu börjar jag faktiskt att längta efter lite ljusare och varmare dagar, kan man få det tro ??? Jag skall fråga M om det kan gå för sig. Sommar ryttarna har börjat att skicka små hälsningar till oss, dom väntar oxå på varmare tider. Man måste ha lite TÅLAMOD säger M, okej okej, jag skall försöka!!!! Morsning

Inga kommentarer: