fredag 1 januari 2010

På rymmen med repgrimma!

Hej, svejs. Idag har jag fått skäll för att jag inte har skrivit på några dagar så nu är det väl bäst att jag gör det! Men ibland är det inte så lätt för den här platsen är ockuperad ganska ofta, jag skulle behöva en egen sån här mackapär! Det luktar sååå gott i sadelkammaren, nyputsat läder! Emelie,Ellen och en till har putsat allting så det glänser och är alldeles mjukt och fint! Det var väldans bra gjort tycker jag!! Emelie och Ellen skulle ta med mig på en barbacka tur med repgrimma och grimskaft igår, hmmmm, tänkte jag då, undrar hur det skall gå, jag som är okänslig som en bit gammalt läder i munnen. Tja, det löste sig snabbt för grimskaftet gick av så jag kutade hem så fort jag kunde, HIHIHI, det behövs nog ett bett i min mun tror jag, men man kan ju alltid prova om man inte är en fegis! Hoppas att jag får följa med ut igen för det är kul med all snö!! Kul att Emelie är här tycker jag för då blir vi ompysslade ordentligt och det är så mysigt!!! Hon behöver komma hit lite oftare med sina kompisar!!!

Inga kommentarer: