söndag 6 december 2009

Blandade aktiviteter!!!

Hejhej. Nu får jag skynda mig att skriva för snart skall jag ut med Ajdin, Lisa och Whitney. Det skall bli kul, fast det dröjer nog en stund för Whitney ser ut som en levande lerpöl!!! Så skulle jag aldrig göra, rulla runt i leran och grisa ner mig, usch!!! Julle är oxå ute och går, tur att han har täcke på sig i hagen för han såg likadan ut fast bara på halsen. Igår var det hästar ute på äventyr tidigt på morgonkvisten! M vaknade av att det frustade utanför sovrumsfönstret och det skall det INTE göra!! På med kläder och ut i becksvart mörker och ösregn, fniss, fniss, fniss. Jag låg i min box och snusade. Valle kom lullande och ville in och rulla sig lite i sågspånet, han tyckte att det var länge sedan. Om Valle var på vift så var säkert hans kompisar oxå det trodde M och L, det var bara att ge sig ut och leta. HMMMMMM, var kan dom vara???? Kanske neråt Henån eller så, bäst att kolla, jodå, halvvägs iallafall, tur att M hade lastat fyrhjulingen med hö och havre för när dom kände lukten av mat så var det bara att följa med! Så kan det gå till ibland på Lövås, jag vill oxå vara på rymmen någon gång, låter kul!!! Morsning!

Inga kommentarer: