torsdag 16 april 2015

Hej då Jim!

Hejsan svejsan! Nu har jag varit väldigt slarvig med uppdateringen! Idag har denna tjej varit här och ridit och pysslat med hästarna. Olivia heter hon och rider här på somrarna, så nu känns det som om sommaren är på G !
Det får bli en somrig bild till med härliga sommarryttare! Gido och Murphy inte att förglömma!
Nu kommer vi till det tråkiga. Min kompis Jim, som har en ägare som heter Jennifer, ägs alltså inte av oss här på Stall Lövås. Hon har beslutat att Jim ska gå i pension på heltid. Han kommer att lämna oss nästa söndag. Vet inte vart han ska flytta men återkommer om det. Väldigt tråkigt tycker jag för vi har blivit riktiga kompisar och är ju lika gamla. Hmmm, undrar vad Jim tycker om detta? Han vet ju inget än så det blir väl en överraskning för honom antar jag. Vi hoppas VERKLIGEN att Jim tycker att det är ok! Han har varit här så länge nu så att han hör liksom till. Men, människorna bestämmer över våra huvuden, bara att gilla läget! TACK Jim, för den tid ( 8 år ca tror jag ) som du varit här och förgyllt världen för många människor! Vi hoppas av hela vårt hjärta att du kommer att få det bra och trivas med ditt pensionärsliv på heltid!



Inga kommentarer: