fredag 9 december 2011

Två sötnosar!

Hej. Vi hittade en sån gullig bild på vår oförglömliga och högst personliga Kickan. Det ser ut som om hon vill säga puss och kram på er alla mina vänner och ta hand om varandra medans ni kan!!!!! Det fina fotot på Gida har Amanda tagit. Hon strosade runt i våras och knäppte flera fina kort som kommer senare! Tack för dem Amanda! Idag är det ett urtråkigt väder och jag har krupit in i mitt vintertäcke. Imorgon blir det inget tjöt för M är inte hemma och jag blir inte insläppt. De övriga i huset vill inte ha in nån hästlukt!??  Hmmm, säger jag då, har ni kört ner näsan i ett par sura gympaskor någongång?????? Urk!! För att inte tala om katterna!! Den gamla katten har en toa inne!!!! Diskriminering! Jag har minsann ingen toa inne!! Du är knäpp säger M, vi hörs nog på Söndag. Morsning och ha en skön helg!

Inga kommentarer: