lördag 8 oktober 2011

Vilken häääärlig dag!!!!

Jajamänsan, idag var det min tur!!  Ebba och Mia kom tidigt på fm och stannade nästan hela dagen! Ni kan tänka er hur mycket vi blev ryktade och pysslade med!!!! My lucky day!!!! Ja inte bara min, Jim har fått en själsfrände tror jag! Vilde valle hade oxå turen att bli både körd och omskött av Ebba och Mia, oj vad han såg nöjd ut!! Jenni och Amanda har varit här och tog ut Billy lite. Tyvärr så haltade han lite på ett framben så det blev till att knata tillbaks till hagen igen. Vi får hoppas att det inte är något allvarligt. Imorgon så kommer Johanna, Emelie och Ebba, jag tror nästan att jag ska vara med då. Ser fram emot morgondagen!!! Hoppsan, tror bestämt att Amanda "tappade" huvudet när hon sprang med Lille plutten över hindret, Ja Danne blev oxå ompysslad idag!

Inga kommentarer: