torsdag 3 mars 2011

So long, vinter!

Hejsan! Jag vädrar vår i mina näsborrar och denna gång hoppas jag att den är här för att stanna!! Jädrans vad skönt det ska bli att byta kyla och is mot solsken och grönt gräs, att få ta av sig vinterrocken och bli blank och snaggad i pälsen, yippeeee! Tänk att kunna gå ut på promenad varsomhelst utan att riskera att vurpa på en isfläck, jag kan knappt vänta en dag till, denna vinter har varit så låååååååååång! so long vinter! Det är väldigt roligt med alla som skriver i gästboken, skönt att höra ifrån er så att man vet att ni inte glömt oss här!! Sara skrev häromdagen, det var jättekul att höra ifrån henne! Det var ganska länge sedan hon red här men M brukar berätta om när hon tog bussen ifrån Göteborg för att rida en lektion på MIG och sedan knallade hon ner till Henån och tog bussen hem igen. I ALLA VÄDER EN HEEEL VINTER! Vad mycket roligt vi hade!! Det kallar jag för rid och hästintresse! Så blev hon jätteduktig oxå och köpte en egen häst. Hoppas verkligen att hon kommer och hälsar på oss en dag!

Inga kommentarer: