onsdag 16 februari 2011

Vadå pensionär???

Hejsa hoppsan! Emelie tycker att jag skriver för dåligt så det är bäst att jag gör det då! Det händer inte så värst mycket nu i kylan och ishalkan. Vi väntar på att den där våren ska komma! Imorgon så kommer det iallafall några hurtbullar och tar ut mig och Julle på en tur och det ska bli roligt! Jag ska säga till M att hon ska be dem ta ut Valle lite oxå för han börjar att få långtråkigt säger han! Egentligen så skulle han vara hos någon som kunde rida och köra honom var och varannan dag, det skulle han må bra av och då skulle han bli mycket gladare! Han tycker att han har för lite att göra på det här stället! Det är " enna" för pensionärer säger han! Hrmpf, vadå, skulle jag vara en sån där pensio........ vad det nu var?? I mina bästa år, det är vad jag är!!!

Inga kommentarer: